derde prijs rijksstudio award

Een heerlijke avond feestvieren in het Rijksmuseum. Hapjes, drankjes, toespraken. Het werk van de finalisten stond prachtig opgesteld. Er waren dames in mooie rijksmuseum jurken. Er was een beamer, er was een filmpje en ik kreeg ook nog een prijs, de derde prijs! Grote bos bloemen, een zoen van Taco Dibbits. Veel felicitaties van allerlei mensen, de leukste van een meisje van een jaar of 10, de jongste deelnemer aan de wedstrijd. Zij kwam samen met oma en een vriendin me vertellen dat ze mijn muts de mooiste vond. Foto’s op de Obamaplek, voor de Nachtwacht. Een privésuppoost zodat ik met de kleine scoot de eregalerij mocht bekijken. Gezellig gesprek met de andere prijswinnaars. Leuke ontmoeting met de baas van de museumwinkel.

nachtwachtfotoTevreden weer naar huis gezweefd, met mijn lief als chauffeur.

Nu heel moe, en onder de medicijnen, maar blij. Blij dat ik heb meegedaan, dat de jury erin zag wat ik leuk vond. Bij met de erkenning.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in breien, experiment, rijksstudio, rijksstudio award. Bookmark de permalink .

21 reacties op derde prijs rijksstudio award

  1. happylivingandlearning zegt:

    En terecht!!! Van harte gefeliciteerd!!!!

    • Josh Moll zegt:

      Bedankt Ellen!

    • Marije van den bosch zegt:

      Hallo Josh,
      Wat bijzonder dat je die prijs hebt gewonnen. Het is heel bijzonder hoe jij vanuit de inspiratie van het Delfts blauwe bord deze muts hebt gemaakt. Zowel artistiek als technisch van hoogstaande kwaliteit.
      Nogmaals gefeliciteerd van Fred en Marije.

    • Josh Moll zegt:

      Bedankt, Marije! Leuk dat je langskomt op mijn blog.

  2. Ragna zegt:

    Wat leuk!! (en wat een wereldreis voor jou!)
    goed uitrusten nu dan maar! x

    • Josh Moll zegt:

      Pff, ben een beetje uit de meuh aan het krabbelen… Maar heerlijk blijft het. Ze hoeven hier thuis maar zachtjes muts te zeggen en ik moet glimlachen…

  3. Chaja zegt:

    Heerlijk meid, blijf nog maar een tijdje zweven 🙂

  4. Lori zegt:

    congratulations!!! 😀 that is so impressive and wonderful — you are a star!

  5. YuleVrouwe zegt:

    gefeliciteerd, Josh! Geniet ervan!

  6. kellyhogaboom zegt:

    Congratulations!

  7. Leah Witmond zegt:

    Fantastisch! Wat heerlijk voor je.

  8. kungslilja zegt:

    Wat gaaf, gefeliciteerd!! 😀

  9. Liene zegt:

    Wauw, ik vond jouw bijdrage echt heel erg mooi! Een beetje laat, maar bij deze proficiat! Echt heel mooi bedacht! Super!

  10. Ellen zegt:

    Wat leuk, gefeliciteerd! Komt er nog een vervolg op, denk je? Bij voorbeeld dat het patroon beschikbaar komt? Ik zie meteen een artikel in Handwerken zonder Grenzen of zo voor me, over wat je inspireerde en hoe je dat omzette in breiwerk. Dat zou heel leuk zijn (maar het is natuurlijk een heleboel werk en als je zuinig moet zijn met je energie zit dat er waarschijnlijk niet in). In ieder geval: een terechte prijs en nogmaals gefeliciteerd!

Plaats een reactie