even vrij

De afgelopen paar dagen hadden we een werkstaking, allemaal, behalve grote broer die eindexamen doet, en mocht de computer niet aan, behalve voor het uitzoeken van familie activiteiten…

Ik heb héél véél geslapen, na het ontbijt een extra tukje, na de lunch een paar uurtjes, op de trampoline in de zon, heerlijk! We zijn veel naar buiten geweest. En papa had opeens veel tijd voor Alma. We hebben eieren gezocht , gevonden en opgegeten. We hebben in de zon gelegen en wasberen verhaaltjes aan elkaar verteld. We hebben tijd genomen om buiten de gebaande paden van onze gedrevenheid te wandelen. Ik ben, in navolging van V., begonnen aan het langzame proces van een zuurdesembrood.

Ik heb besloten om minder hard te werken, mijn lijf trekt het anders niet en dan beland ik weer in de vicieuze cirkel van mijn stofwisselingsstoornis. Ik heb besloten dat dingen tijd mogen kosten, ook al lijkt er altijd te weinig tijd in een dag te zijn. En dat voelt goed.

Vanochtend heb ik de eerste boterham gegeten van het ronde brood. Lekker…

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

