moederdag

Een beetje verlaat, maar dan toch, ons moederdagverslag…

Uitslapen natuurlijk, in bed mogen blijven tot het ontbijt op tafel stond, heerlijk… Vader en kinderen gingen naar Begië (hier om de hoek) om naar de bakker te gaan en ze namen verse broodjes en croissanten en vruchtentaart mee. Na het ontbijt mocht ik zeggen wat ik wilde doen: ik wilde voor niemand hoeven zorgen, alleen als ik zin had, op zolder eindelijk Alma’s rokje afnaaien en kijken naar een volgend handwerkproject en wandelen (het was heerlijk weer). Dit is allemaal gelukt.

Alma’s rokje:

PICT0120

Ik kreeg moederdag cadeaus:

PICT0116

Allemaal zelf geknutseld, en voor de trouwe lezers, de koker met aanmaakhoutjes die nog moeten drogen maar daarna heel handig zijn, is wat Alma in het huisje in het bos had gemaakt.

Er waren bloemen (uit de tuin):

PICT0124

Er was een heerlijke lunch (een warme lunch, omdat ik daarna nuchter moest zijn voor het nare onderzoek van vandaag, dat gelukkig geen slecht nieuws opleverde, alleen ongemak), in de tuin, geserveerd door man en kinderen, met een mooi gedekte tafel:

PICT0119

Een voorstelling, bedacht en gemaakt door Alma, over de nietsvermoedende muis en de val…

PICT0129

PICT0130

PICT0131

En de trotse hoofdrol spelers:

PICT0128

We hebben ook nog gewandeld, zonder camera… Het was een heerlijke dag, met veel zonneschijn en liefde.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

2 reacties op moederdag

  1. Klijnsma zegt:

    Kan ik een bestelling plaatsen?
    Eén rok voor Mare, maatje 116.
    Ze vindt hem prachtig!

    • thuisschool zegt:

      Ik zal eens zoeken tussen m’n lapjes… Ben net aan een cape voor Alma begonnen, haakwerk, heerlijk om te doen naast het zelfstandig werken van haar.

Geef een reactie

