alweer logeren

Afb242Wat is er heerlijker dan om te gaan logeren, als start van de vakantie. Vooral als je moeder nog bergen werk heeft die ze moet afronden voor de echte vakantie. En dan nog wel logeren bij S. en haar heerlijke gezin.

Ik heb Alma net weer teruggekregen, na twee nachtjes weg. En ze is helemaal blij, alles was leuk geweest en fijn. Ik word plat geknuffeld en mag gelijk gaan voorlezen uit het nieuwe boek van de bieb. Weet je wel dat S. een hele Suske en Wiske, achter elkaar, voorleest mama? Daar kan ik niet tegenop (ik lees geen stripboeken voor)! Bedankt allemaal!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in uitje, vrienden. Bookmark de permalink .

2 reacties op alweer logeren

  1. Wilma zegt:

    Nou zeg! En mijn dochters waren nog zo onder de indruk dat jij hier wel een hele Peter Pan strip had voorgelezen, want hun mama leest nooit strips voor!! Haha;-)

    • thuisschool zegt:

      Ja, maar, ergens anders doe je andere dingen … thuis lees ik geen strips voor, want dat vind ik saai. Maar bij jullie wil ik best nog wel eens komen voorlezen, hoor!

Geef een reactie

