comment allez-vous?

Tot mijn supergrote tevredenheid heb ik nu voor mezelf ook een thuisonderwijs cursus gekocht. Frans, van Rosetta Stone.

Al jaren gaan we naar Frankrijk op vakantie, naar Bretagne en ik baal er altijd zo van dat mijn frans praktisch nihil is. Mijn gebruikelijke makkelijke omgang met mensen wordt er helemaal door verstoord. (Het komt natuurlijk door mijn vreselijke franse leraar op school vroeger die zei dat ik nooit beter zou worden dan een meisje van de retirade… mooi wel dus!)

Streberig als ik ben hoop ik natuurlijk elke keer op dit schermpje...

En nu zit ik dus elke dag achter de computer met een koptelefoon op frans te leren en leuk dat ik het vind! Komende lente zal ik iedereen versteld doen staan met mijn sprankelende conversatie. Je vais bien!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen, thuisonderwijs. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

