oog

Even een snelle update voor de mensen die, net als ik, de hele week in spanning hebben gezeten over de uitslag van mijn oog. Geen tumor!! Wel een ontsteking (bij 5), maar ze weten nog niet welke. Ze vermoeden één of andere exoot of lyme. Volgende week gaan we verder met onderzoeken. Grote opluchting bij iedereen, en kan ik morgen vrolijk mijn verjaardag gaan vieren (die eigenlijk pas maandag is, maar dat is zo’n onhandige dag).


0. Oogbol
1. Oogspier
2. Harde oogrok
3. Vaatvlies
4. Netvlies
5. Oogzenuw
6. Blinde vlek
7. Gele vlek
8. Bloedvaten van het oog
9. Glasvocht
10. Straalvormig lichaam
11. Achterste oogkamer
12. Voorste oogkamer
13. Pupil
14. Regenboogvlies
15. Hoornvlies
16. Lens

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op oog

  1. Corrie zegt:

    eize joffie!!!
    Lieve Josh, wat een opluchting. we zien elkaar al heel snel. En natuurlijk skype ik je morgen voor je verjaardag. liefs, Corrie

  2. kristel zegt:

    Wat fijn dat ernstiger zaken zijn uitgesloten! Met mijn jongste dochter hebben we ook een dergelijk traject doorlopen (uiteindelijk bleek ze gewoon een scheel oog te hebben, dat inmiddels is rechtgezet). Wat spannend was dat. Veel succes met de rest.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb een klein verjaardagscadeautje voor je: je hebt een notitieboekje gewonnen met de tips die je op mijn blog hebt gegeven voor ons weekendje Maastricht. We zijn naar het natuurhistorisch museum, cafe chique en cafe zuid geweest. Allemaal leuk. Dus je hebt het verdiend! Geef je je adres even door?

    • thuisschool zegt:

      Joehoe, wat leuk, ik heb eindelijk eens wat gewonnen, wat een leuk verjaardagscadeau!

Geef een reactie

