goed nieuws

Eindelijk eens goed nieuws. Vandaag bij de oogarts was er eindelijk een lichte verbetering te zien, ik had het gisteren zelf ook al gemerkt dat ik iets beter kon zien. Nog maar drie dagen infuus en dan zijn de 28 dagen vol en mag ik stoppen. Hè, hè. Ik mag gaan aftellen er komen niet weer twee weken bij.  Dat kan ook bijna niet, alle vaten hebben ze nu zo’n beetje gehad! Over een week wordt er nog eens gekeken.

Na de MRI weten we of het ook uit de hersenen en omgeving is verdwenen, als dat zo is hoef ik alleen nog maar weer aan te sterken. We zijn voorzichtig opgelucht…

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in Lyme, ziek. Bookmark de permalink .

5 reacties op goed nieuws

  1. sandra zegt:

    gelukkig!

    Hou nog even vol…

  2. Esther zegt:

    Zet hem op!

  3. Miriam zegt:

    Vooruitgang! Goed zo!
    Nog even en dan kun je rustig gaan aansterken. Fijn.

    liefs,
    Miriam

  4. thuisschool zegt:

    Bedankt allemaal!

Geef een reactie

