MRI

Voor de mensen die een positieve gedachte over hebben, ik kan hem wel gebruiken. Vanmiddag om vijf uur word ik de tunnel ingeschoven en ik zie er erg tegenop. Ik hoop dat het niet anderhalf uur gaat duren en dat ze niks vinden. Ik neem de Zes suites voor onbegeleide cello van Bach en mijn favoriete pyjama mee en ga mezelf in slaap laten sussen door deze vertrouwde muziek. S. gaat mee en er is een noodknop heb ik me laten vertellen. Ik krijg pas over een week de uitslag.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in Lyme, ziek. Bookmark de permalink .

5 reacties op MRI

  1. Miriam zegt:

    Josh,

    MRI’s zijn inderdaad shit, als je er gevoelig voor bent. Ik heb een keer een MRI gehad en dat wil ik liever niet herhalen, brrrr. Ik zal aan je denken!

    • thuisschool zegt:

      Poeh, dat was inderdaad heftig zeg! Vooral eng om zo ingepakt en een soort kooi in een tunnel geschoven te worden, niet bewegen en er was zoveel lawaai! Ik had een goede meditatieoefening voorbereid en dat hielp.

  2. Klijnsma zegt:

    Sterkte Josh! Met die muziek gaat het vast goed…

    • thuisschool zegt:

      Alleen kon ik door het lawaai de muziek bijna niet horen. Maar het is gedaan en ik heb niet eens van de noodstop gebruik hoeven te maken…

  3. Miriam zegt:

    Ik denk dat als je je grote teen moet laten scannen door de MRI het nog wel meevalt :-), maar als je hoofd er in moet (zoals bij jou en toen ook bij mij), inderdaad vastgesnoerd en in een kooi….Brrrr.
    Gelukkig dat het achter de rug is!
    En nu weer rustig verder gaan met aansterken!

Geef een reactie

