durfal op de kermis

alma en s. in de sneeuwracebaan

alma in de cakewalk

alma met k. in de cakewalk

alma in de cakewalk, rennen maar

nu al hoger dan de huizen

alma en s. gaan over de kopwoordeloze woensdag 26 mei 2010

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in uitje. Bookmark de permalink .

6 reacties op durfal op de kermis

  1. Klijnsma zegt:

    Ik nijp em van het alleen al te zien…

    • thuisschool zegt:

      Oh ja, voor Alma was het heerlijk dat ze met een grote nicht en haar vriendje kon gaan, want met mij was ze er niet ingekomen… Maar ze hebben veel plezier gehad en waren maar een beetje misselijk na afloop.

  2. Renske zegt:

    Oef… Die laatste daar moet ik toch niet aan denken hoor. Mooie plaatjes!

  3. Nicole zegt:

    Spannend allemaal!

  4. Toaske zegt:

    Wow, echte durfals. In die laatste ging ik never nooit niet!

    • thuisschool zegt:

      Nou, ik ook niet!! Maar zij kan ook niet meer geloven dat ze het echt gedaan heeft…

Geef een reactie

