bijna te groot

dagstrand oost maarland

woordeloze woensdag 2 juni 2010

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in uitje. Bookmark de permalink .

4 reacties op bijna te groot

  1. Toaske zegt:

    Maar niet te jong om te spelen!

  2. Hallo Josh,

    Hoe gaat het ermee?
    Jammer dat je er niet was op de Hetof, onze oudste rijdt ook paard. Wellicht eens leuk om iets samen te doen? Er is een manege in Riemst waar ik eens naar toe wil. Ik heb me in september ingeschreven voor communicatie met paarden.

    Groetjes Roswitha Habets

    Eleanor (9) en Indra (3)

    • thuisschool zegt:

      Lijkt me heel leuk, Roswitha. Ik rijd samen met een andere TO moeder en dochter in Maastricht, misschien heb je zin om eens mee te gaan?

Geef een reactie

