mijn uitzicht bij het opstaan

alma met de grote hoeve

toen ik vanochtend naar buiten keek was mijn taak duidelijk, mijn meisje liep daar met haar zonnehoedje en haar lievelingsboek, dat werd voorlezen uit 'de grote hoeve'. Voor de hoeveelste keer?

woordeloze woensdag 16 juni 2010

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in boeken, buiten, lezen, voorlezen. Bookmark de permalink .

8 reacties op mijn uitzicht bij het opstaan

  1. chaja zegt:

    frukkuluk – voorlezen! Ik zie al op tegen de dag dat Yamit niet meer wil. Er zijn nog zoveel mooie boeken, ook in het Nederlands.

    • thuisschool zegt:

      Zelfs ik wil nog voorgelezen worden, al moet ik me meestal behelpen met een gesproken boek op CD terwijl ik in het bad lig… Alma zal nog wel heel lang willen, gelukkig!

  2. mira zegt:

    Geniet van deze mooie dag!

  3. Toaske zegt:

    Heerlijk voorlezen, net nog een Liselotjeverhaal aan jongste voorgelezen.

  4. DOCKA zegt:

    Voorlezen is leuk! De boeken van Astrid Lindgren al geprobeerd?!

    • thuisschool zegt:

      Ja, allemaal… Vooral Ronja de Roversdochter is een echt lievelingsboek. Maar nu zit ze al weer een paar maanden vastgeklonken aan de kleine huis serie van Laura Ingalls Wilder. We hebben inmiddels zes delen en daarna beginnen we gewoon weer opnieuw…

Geef een reactie

