zorgen

Ik ben weer terug bij af en misschien nog wel verder terug. Donderdag kreeg ik opeens heel veel pijn in mijn linkeroog, moest ’s nachts naar het ziekenhuis en vrijdag kregen we na heel veel onderzoeken te horen dat mijn oogzenuw veel erger ontstoken is en mijn oog nu zelf ook. De pupil en de spieren van de lens zijn nu ook ontstoken en dat verklaart de pijn. Mijn zicht is erg achteruit gegaan. Ze weten nog veel niet, het hoe en waarom, op zo’n vrijdag voor een wedstrijd Nederland – Brazilië zijn veel diensten al vroeg weg, dus uitslagen laten nog wat op zich wachten. Ik ben nu weer thuis, met veel medicijnen, om de acute situatie te onderdrukken. Maandag moet ik weer verder onderzocht worden.

Ik word er erg moedeloos van en angstig. Ben bang om het zicht in dat oog helemaal kwijt te raken, ben ook bang voor wat de verdere onderzoeken opleveren.

Alma mag gelukkig bij Noa gaan logeren, S. brengt haar straks, zodat ze er niet zo bovenop zit en fijne dingen kan doen. Aan de ene kant vind ik dat heel erg fijn, maar aan de andere kant zorgt haar aanwezigheid ervoor dat ik groot en sterk moet blijven en moet ik dat nu voor mezelf doen. Ik kan niet lezen, mijn grote afleidingsmechanisme, behalve op de computer op 200%. Tour de France kijken dan maar?

Duimen jullie voor me?

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in vrienden, ziek. Bookmark de permalink .

6 reacties op zorgen

  1. Ik wens je het allerbeste toe en volledige genezing. Is dit het gevolg van de Ziekte van Lyme?
    Hou je taai & maak je niet teveel zorgen.

  2. Corrie zegt:

    lieve lieve Josh, denken veel aan je. als je zin hebt te skypen, ik ben er voor je. liefs, Corrie

  3. Miriam zegt:

    Josh,

    ik denk aan je en wens je heel veel sterkte en genezing toe!

    Oh, en vermoei je ogen aub niet met mijn mails, helemaal niet belangrijk.

    liefs, Miriam

  4. Mirjam zegt:

    😦

    Dikke knuffel en ik hoop dat je iets kan vinden om je af te leiden!!

  5. Myranda zegt:

    Ook een knuffel en heel veel beterschap van mij!
    Ik kwam weer eens neuzen hoe het met jullie gaat.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt.
    Liefs,
    Myranda

  6. thuisschool zegt:

    Bedankt allemaal, voor de goede wensen.

Geef een reactie

