zelf gebakken

zelfgebakken pruimentaart

Ik verveel me zo ... ik heb zin in iets lekkers ... als ik een taart bak kopen jullie hem dan voor 1 euro? En lekker dat 'ie was!

woordeloze woensdag 15-9-2010

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in koken. Bookmark de permalink .

15 reacties op zelf gebakken

  1. Gekakel zegt:

    Geen geld ;-). Hij ziet er heerlijk uit!

  2. Susanna zegt:

    ziet er verukkelijk uit!

  3. Corrie zegt:

    ik zou hem ook voor 5 euro kopen!!!

  4. Janne zegt:

    Ooh lekker ­čÖé

  5. Bloem zegt:

    Voor dat geld wil ik er ook wel eentje kopen. Ziet er heerlijk uit!

  6. Mirjam zegt:

    Wow, prachtig! Stuur maar op! ­čśë

  7. Nicole zegt:

    Ziet er goed uit, en niet duur!

  8. DOCKA zegt:

    Dat is een goede deal! 1 euro voor een taart die er superlekker uitziet, hmm!

  9. sillie zegt:

    ziet er heerlijk uit…ik zou een winkeltje beginnen…

  10. thuisschool zegt:

    Ze wil kok worden, en met zo’n thuisschool kan je niet vroeg genoeg beginnen om aan je toekomst te werken. Maar ze hoeft niet zelf de ingredi├źnten te betalen hoor… dus uiteindelijk is het toch ook een taart uit eigen doos ­čśë
    Helaas, voor alle mensen die een bestelling plaatsten: de kok is een paar uur geleden ziek geworden, buikgriep, dus van bakken zal voorlopig niet veel meer komen. Ze ligt nu in ons bed te slapen, met een heel wit snoetje…

  11. mira zegt:

    Ziet er heerlijk uit!

  12. Chaja zegt:

    Wacht even, 1 euro taart, 515 euro ticket, paar uurtjes vliegen (tegen die tijd is Alma ook weer beter), we moesten maar eens een boom opzetten…
    : )

Geef een reactie

