ingekleurde vlinder

alweer woensdag

vandaag is er van alles gebeurd zonder dat er foto’s van zijn: ze heeft leren vissen in de grote vijver in het stadspark (16 vissen gevangen en allemaal weer teruggezet, activiteit van de groene week), ze is weer begonnen met Kung Fu, we hebben genoten van rekenen met Testkees, ik heb allemaal positieve uitslagen gekregen uit het ziekenhuis, we hebben een stapel prachtige boeken uit de bieb over geschiedenis en aardrijkskunde gehaald en natuurlijk ook wat voorleesboeken, maar waar ze veel aan gewerkt heeft zijn de vlinders van het vlinderproject en dit is er één van…

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in tekenen. Bookmark de permalink .

10 reacties op ingekleurde vlinder

  1. Klinkt als een goede week! Wat een boel vissen! Ik ga voor de vlinders… heel mooi!

  2. Annelies zegt:

    Leuk zeg!
    Gaaf om zo met je kind bezig te kunnen zijn!

  3. Hiskia zegt:

    wat een prachtige vlinder!

  4. Klijnsma zegt:

    Is dat een nieuwe soort? Ik doop hem hierbij tot de zeldzame Almavlinder!

  5. Jeanette zegt:

    Fijn van die uitslagen Josh!

  6. Jantina zegt:

    Wat heerlijk, goed nieuws is zoooo fijn!

  7. Miriam zegt:

    Wat een leuke dingen en wat fijn van de goede uitslagen!

    • thuisschool zegt:

      Ja, heerlijk die goede uitslagen en vooral ook heerlijk dat ik langzaam aan wat sterker word. Vandaag had ik ook zo’n bof, bij de MRI bleek iemand die ik van de ponyclub ken de begeleider te zijn en die heeft me de anderhalf uur dat het onderzoek deze keer duurde er doorheen gepraat. Zo ging het sneller dan verwacht.

  8. chaja zegt:

    Weinig woorden, veel goed nieuws!

Geef een reactie

