wel de tas, niet de jurk

Omdat de foto’s van het meisje in de jurk niet gelukt waren (en ze nu op de BSO is), houden jullie die nog te goed, maar de tas is wel gelukt.

zelfgemaakte tas

Van een oude trui (die ik eerst heb vervilt, van de mouwen heb ik slofsokken voor Alma gemaakt, voor op de BSO), een restje stof van mijn grote zus (die prachtige kleren maakt voor speciale gelegenheden…), de rits van mijn oude tas en twee gespen die ik nog had liggen. Er is genoeg ruimte in voor van alles om mee te nemen naar het ziekenhuis (brillen, sudokuboekje, tekenboekje, pen, geld en papieren) en met een apart vakje voor mijn mobiel (zodat ik niet meer de telefoon mis omdat ik te lang moet grabbelen om hem te vinden). Hoera voor recycling!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in knutselen. Bookmark de permalink .

2 reacties op wel de tas, niet de jurk

  1. joeke nel zegt:

    hè,mooie tas.ik herken het stofje van het hengsel ,leuk ! niet je nieuwe trui vervilten hoor.kus ,joeke nel

Geef een reactie

