thermen

Toen de dag vanochtend zo treurig begon, met slecht slapen, kou en doktersbezoek, hebben we hem opgevrolijkt door naar Thermae 2000 te gaan (met de bon van m’n lieve grote zus, die al maanden in de la lag). We hebben genoten, gedobberd, gezwommen, gerelaxed, gespeeld, in een massagestoel gezeten en vruchtencocktails gedronken… Mijn kleine dolfijntje heeft weer eens een dag in het water doorgebracht wat haar altijd goed doet, en ik had het ook goed in dat warme water. Moe maar tevreden…

niet helemaal woordeloze woensdag 19 januari 2011

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in uitje. Bookmark de permalink .

9 reacties op thermen

  1. Janne zegt:

    Ooh lekker even een dagje bijtanken!!

  2. mira zegt:

    Hmm, een leuke dag! Geniet nog een beetje na deze avond …

  3. sillie zegt:

    oh heerlijk moet ik ook maar snel eens gaan doen, krijg er meteen zin in:-)

  4. Klijnsma zegt:

    Stomme vraag, maar euh, ga je daar ergens in je kroket natuur? zou zo ook eens iets willen doen , maar niet in m’n naakte ik.

    • thuisschool zegt:

      In het zwembadgedeelte gewoon in een zwempak en in het saunagedeelte in je blootje. Vandaag alleen in het zwembadgedeelte geweest omdat ik geen zin had in extremen voor mijn lijf. Maar er zijn ook badpakdagen voor de sauma en blootdagen voor het zwembad, twee keer per maand geloof ik.

    • thuisschool zegt:

      PS stomme vragen bestaan niet leren wij onze bloedjes van kinderen toch?? dus ook niet voor mama’s!

  5. Kelly zegt:

    This? Looks wonderful!

  6. Corrie zegt:

    Wat toevallig, Amit en ik waren gisteren in Chamat Gader, ook een thermenbad. We hadden lekker een korte vakantie samen in het zuiden van de Kineret (2 nachtjes, 3 dagen). Doet je lijf en ziel inderdaad goed! Liefs, Corrie

  7. Klijnsma zegt:

    Misschien doe ik het ooit ook, met Mare…

Geef een reactie

