groter groeien

Oh, wat is het soms toch moeilijk om klein te zijn, de jongste van iedereen voor je gevoel. Dan worstel je soms met zelfstandig willen zijn, alles zelf willen kunnen en op schoot willen zitten en niets hoeven.

Maar om dan samen met je mama naar een best wel enge film te kijken, heel knus op de bank, en te zien dat groter groeien vanzelf gaat is wel weer erg fijn (oh, wat is ze mooi geworden, mama, word ik later ook zo mooi?).

Inmiddels hebben we deel vier uitgelezen, deel vijf is begonnen. Alma vliegt ’s avonds stiekem op een bezemsteel door de badkamer en vraagt zich af hoe je in aanmerking komt voor Zweinstein.

woordeloze woensdag 23-2-2011

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in boeken, film. Bookmark de permalink .

7 reacties op groter groeien

  1. dharson zegt:

    Hihihi lief en leuk!
    Ik vraag me ook wel eens af hoe ik in aanmerking kom, lijkt me helemaal leuk. Vliegen op een bezemsteel, toveren… leuk leuk leuk!

  2. Katrijn zegt:

    Mijn stoere achtjarige zoon is vooral dol op de griezels ;).

  3. Mijn jongste worstelt ook wel eens met de ‘jongste’ zijn. Maar wat gezellig dat jullie samen Harry Potter lezen.

  4. sillie zegt:

    ach k zou zelf nog wel op een bezemsteel door de lucht willen vliegen

  5. Mariel zegt:

    Wat leuk dat jullie zo samen lezen..klinkt heel gezellig!

  6. Ruthy zegt:

    Leuk he, als ze zo kunnen meeleven met een film.
    De HP-film zijn geweldig, en de boeken nog beter.

  7. Klijnsma zegt:

    Deze mam durft niet eens te kijken, wat grote zoon belachelijk vindt…:)

Geef een reactie

