lente 2011

woordeloze woensdag 23-3-2011

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in buiten, natuur, spelen, sport. Bookmark de permalink .

8 reacties op lente 2011

  1. Nicole zegt:

    De tevredenheid straalt van haar gezichtje! Prachtige lentefoto’s.

    Help je me mee van mijn blog een boek te maken? Voor maar 5 euro word je al aandeelhouder! Na elf jaar bloggen ga ik het gewoon dúrven.

    hartelijke groet,
    Nicole

  2. Katrijn zegt:

    Hehe, van al dat springen word je wel moe :).

  3. Mariel zegt:

    Ik weet niet wat er meer lente uitstraalt! Leuke foto´s!!!

  4. Toaske zegt:

    Ha, echt een gevalletje van ‘spring is in the air’!

  5. DharSon zegt:

    Ja, nu kan het weer buiten spelen, springen, genieten en uitrusten 🙂

  6. sillie zegt:

    heerlijk he weer echt naar buiten kunnen 🙂

  7. Anne-Jo zegt:

    Wat een prachtige dochter heb je (er van uitgaande dat het meisje op de foto je dochter is). De laatste foto vind ik erg krachtig!

    • thuisschool zegt:

      Ja hoor, onze dochter. En ik vind haar ook erg mooi (en lief en eigenwijs en leuk en boevig en…)

Geef een reactie

