dierbare vrienden

Vanochtend belde Karin om te vragen of ze iets voor me kon doen. Ik was verbluft en vroeg wat dan? Nou, de strijk ofzo. Nu lag er net een hele berg overhemden van Sytze, waar hij zelf door alle werkzaamheden niet aan toekomt, dus daar vertelde ik over. En toen kwam ze gewoon, bij mij in de kamer staan strijken, wel 20 overhemden. Ze nam ook nog Elias mee, zodat Alma lekker samen met Elias een fikkie kon stoken en andere fijne dingen kon doen. Tussendoor kwam er nog een verpleger mij een infuus geven en werd ik genoeg afgeleid door leuke dingen dat de tijd helemaal omvloog. Alma heeft het bijna niet gemerkt dat ik met slangen behangen was, want die had lekker betere en leukere dingen te doen. (Sytze heeft er nog een foto van gemaakt maar die zet ik maar niet op het blog.)

En vanavond heeft ze me ook nog meegenomen voor een uitje naar de boer, om lekkere verse melk te halen. Ik ben gezegend met zulke vrienden.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, vrienden, ziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

