de molen

Ondanks mijn verlangen om alles nog uit te stellen, is sinds afgelopen vrijdag de medische molen weer in werking gesteld. De onderzoeken zijn aangevraagd, de second opinion is goedgekeurd, en alles met spoed, nog voor augustus (want dan gaan de artsen op vakantie). Diepe zucht. De realiteit is sterker dan mijn wensen, ik ga te snel en te veel achteruit. Duimen jullie voor me?

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

9 reacties op de molen

  1. Corrie zegt:

    driedubbelhard zullen we duimen. succes met de molen, en vooral met de uitkomsten. mis je, Corrie

  2. Dikla zegt:

    Ik duim ook voor je lieve Josh!

  3. Klijnsma zegt:

    Als ik er tien had, gebruikte ik ze allemaal voor jou!
    Veel, veel sterkte gewenst met al die nare onderzoeken!

  4. Cara zegt:

    Lieve Josh,
    Dan hoop ik dat de onderzoeken ook maar snel van start gaan en vooral dat ze iets opleveren dat leidt tot een vorm van behandeling waar je wat aan hebt.
    Heel veel sterkte tijdens de onderzoeken, ook voor Alma, grote broer en je lief.
    Zeker duim ik voor je!

  5. Jeanette zegt:

    Lieve Josh,

    Tuurlijk duim ik voor je! Ik wens je heel veel (genezings)kracht toe, hier komt het: ………

  6. Mirjam zegt:

    O bah Josh!!

    Ik denk aan je!!
    xxx

  7. Miriam zegt:

    Josh, ik denk aan je! Heel veel sterkte!

    liefs,
    Miriam (die even niet echt aan bloglezen toekomt, maar dit berichtje gelukkig wel zag)

  8. happylivingandlearning zegt:

    lieve Josh, je bent geregeld in mijn gedachten meis….
    Ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat er in deze ronde iets uitkomt, waar je je beter door gaat voelen, je weer sterker wordt en op krachten komt!!

    Heel veel liefs!
    Ellen

  9. thuisschool zegt:

    lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie meeleven en goede wensen, ik word er warm van en het geeft me moed.

Geef een reactie

