er gebeurt veel

Elke dag neem ik me voor om wat te vertellen, zodat alle mensen die benieuwd zijn naar hoe het bij ons gaat weer eens wat horen. Maar het is even te druk en er gebeuren te veel dingen om er rustig voor te gaan zitten.

Met Alma gaat het goed op school, ze maakt veel mee, goede en minder goede dingen. Ze moet wennen en na de eerste twee weken waarin alles spannend en nieuw was, is het wennen nu het grootste punt. Maar dat is logisch en er is ruimte voor.

Met mij gaat het heel langzaam, twee stappen vooruit en dan weer eentje naar achter, een beetje beter. Het is ongelooflijk, maar we beginnen wat hoop te krijgen. Ik besteed de energie die ik heb aan mijn coach opleiding, ik heb dinsdag theorie examen en ben begonnen aan de trajecten met mijn eindexamencoachees. Als alles lukt ben ik in december geaccrediteerd coach i.p.v. ongeaccrediteerd zoals ik al jaren ben… (beter voor mijn cliënten, verzekeringstechnisch).

Verder zijn er nog veel dingen te vertellen, maar daar heb ik geen tijd voor, ik moet soep gaan maken met Alma.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op er gebeurt veel

  1. Chaja zegt:

    Wat klinkt dat goed! We zouden bellen van de week maar dat is in je/de soep gelopen. Nu je dinsdag je x-amen hebt, zal ik je zeker tot die tijd – duimend – met rust laten. Succes!

  2. Corrie zegt:

    wat fijn allemaal, ook voor Alma, ook voor jou, eigenlijk voor iedereen. Succes met je examen!

  3. monique darda zegt:

    Wat fijn dat je nu ook met zoiets als een examen bezig kunt zijn. Dat daar ruimte voor is gekomen. Ik wens je alle geluk van de wereld!

    Monique

Geef een reactie

