weer naar het gaia-park

Vanochtend kwam er een aardige meneer voorrijden met mijn nieuwe opvouwbare scootmobiel op proef:

Hij voldeed helemaal aan de verwachtingen en aan de eisen. Ik kan hem zelf opklappen, in de auto schuiven, er weer zelf uithalen en uitklappen. Ik ben zelfstandig! En het ziet er reuze kek uit, niet zo’n oubollige grote wagen (die overigens heerlijk is voor in de stad enzo).

Dat moest gevierd worden, Alma en ik zijn voor het eerst sinds tijden weer samen naar het Gaia-park geweest. Alma huppelde de hele tijd en was zo in haar nopjes, en ik huppelde van binnen en was minstens zo in mijn nopjes. Er waren leeuwen gekomen in het park, vlakbij de cheeta’s:

Ze heeft heerlijk op het ruige terrein gespeeld bij de dieren uit de prehistorie, ik heb haar er nog net van kunnen weerhouden dat ze helemaal nat en modderig werd:

We hebben de vogelshow gezien, ijsjes gegeten, wedstrijden gedaan wie het snelste ergens was, in de kinderboerderij gespeeld en Alma heeft tot in de top van de DinoDome geklommen:

Het was een heerlijke dag en dat lag niet alleen aan het weer!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in alma is alma, buiten, dieren, experiment, sarcoïdose, uitje, ziek. Bookmark de permalink .

Een reactie op weer naar het gaia-park

  1. Chaja zegt:

    Goh, wat een cool ding en wat een gaaf verslag! Helemaal vrolijk! Tof!

Geef een reactie

