geslaagd

Tralala, ben ik even blij en trots op mezelf. Ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen (van mijn coachopleiding), ik kreeg vandaag de brief. We hebben er een puntje rijstevlaai op genomen…
Alma zei gelijk: ik had het je toch gezegd, je kan het echt wel.
Nu nog mijn praktijk-examen (waarvan ik de helft al, door S. goedgekeurd, op papier heb) en een laatste lesdag (waar ik een presentatie moet houden over het gebruik van Skype bij coachtrajecten, de extra opdracht omdat ik door mijn ziekte geen hele lesdag volhoud) en dan is het me dit jaar gelukt! Ik barst eventjes van zelfvertrouwen.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, school, ziek. Bookmark de permalink .

2 reacties op geslaagd

  1. Ils Klijnsma zegt:

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!
    En dat terwijl je je vaak zo miserabel voelt!
    Daar kan de wereld een puntje aan zuigen!

Geef een reactie

