helemaal geslaagd

Vandaag kreeg ik het bericht dat ik op 16 december mijn diploma op kan komen halen, ook voor mijn praktijkexamen ben ik geslaagd (nog bedankt dat jullie mijn examencliënten wilden zijn, mede dankzij jullie had ik een top portfolio! ik noem verder geen namen…). Ik ben heel erg blij en trots en ga na het begin van het nieuwe jaar rustig aan het werk om, nu als gecertificeerde coach, mijn praktijk weer uit te bouwen. Hè, hè, zo’n brief is toch een opluchting.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen, vrienden. Bookmark de permalink .

3 reacties op helemaal geslaagd

  1. Mirjam zegt:

    Yay!! Gefeliciteerd!!

  2. Chaja zegt:

    Driewerf hoera! Je bent een kei!

  3. kjell zegt:

    wat een fijn en lekker gevoel!

Geef een reactie

