goede voornemens

Na een fijne maar schokkende kleine vakantie in Amsterdam, alle vooruitgang leek afhankelijk te zijn van mijn veilige en vertrouwde huis en routines, heb ik nieuwe voornemens:

doe waar je van houdt
het is niet alles of niets
doe één ding tegelijk
wees niet bang voor babystapjes
pauzeer vaak tijdens wat je doet
vier feest als je 50 wordt

Het is ook dat ik weer thuis ben, maar het leven is veel eenvoudiger en brengt meer vreugde sinds ik deze voornemens uitvoer.

Een goed 2012 voor jullie allemaal.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen, experiment, sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

2 reacties op goede voornemens

  1. Ragna zegt:

    Mooie voornemens knappe vrouw!!
    (en herkenbaar: niet thuis; ritme weg. Structuur is dus kennelijk erg belangrijk…)

  2. Klijnsma zegt:

    Ook het allerbeste gewenst voor jullie fijne mensen.
    Mijn kerstkaartjes zijn nog steeds niet verstuurd.
    Waarschijnlijk zo ergens tegen pasen…

Geef een reactie

