kou

Wat is het koud! Ik kom alleen nog maar buiten voor hele erge noodzakelijkheden want ik kan alleen maar genieten van dit weer van achter het raam. Eenmaal koud geworden, duurt het uren voordat ik weer warm word en ondertussen doet alles pijn. Thuis hebben we een warme kachel en centrale verwarming, wat is dat toch iets moois! Man en dochterlief zijn eerst naar paardrijden geweest, gewoon buiten in de kou, en zijn nu weer vertrokken om te gaan schaatsen. Ik zorg voor pannenkoeken vooraf, warme chocolademelk voor mee, ze mogen mijn wollen leggings lenen en het suddervlees (van het Limburgs landschap) staat al vanaf 9 uur te sudderen in de slowcooker.

Vanochtend voelde ik me opgesloten en een beetje zielig, maar toen heb ik een heerlijke film gekeken, aan aanrader van iemand op Facebook. Wat was die heerlijk, ik heb zo gelachen! En ook nog goed voor mijn Frans… Geef jezelf een cadeautje, als je thuiskomt van het schaatsen, of van het besneeuwde strand of bos, pak een kopje thee, chocolademelk of iets anders lekkers en geniet:

Het kan natuurlijk zijn dat ik hopeloos achter loop en dat iedereen hem al gezien heeft, maar dan snappen jullie vast mijn plezier.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in buiten, film, sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

