gelukje

Ik volg op het moment een cursus psychologie bij Yale university, gratis en voor niets via iTunes U. Heel erg boeiend, super interessante hoorcolleges, alleen mogen ze, vanwege copyright gedoe, de slides van de powerpoint presentatie niet in beeld brengen. Lastig, ik probeerde zelf er wel plaatjes bij te zoeken die over het onderwerp gaan, maar ik weet natuurlijk niet of dat wel de goede plaatjes zijn.

Ik heb dan ook maar de stoute schoenen aangetrokken en de professor gemaild met het verzoek of ik een link naar de slides kon krijgen, met de nodige complimenten voor zijn lezingen… En ja hoor, er bestaan hartstikke aardige mensen op de wereld (nogmaals bedankt, Dr. Paul Bloom), ik kreeg een inlogcode om bij al het materiaal van de cursus te komen, als Non-Yale student deelnemer. Het maakt alles helder en duidelijk.

Er komen spreekwoorden in mij naar boven zoals: de brutalen hebben de halve wereld; wie niet waagt, wie niet wint; nee heb je, ja kan je krijgen. En het voelt als een echt gelukje.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in experiment, science, unschooling. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

