mama made

Lente! Het is tijd voor nieuwe jurkjes en rokjes, gemaakt door mama. Want ze is weer gegroeid, en ze maakt andere keuzes. Op school moet ze ook anders nadenken over wat ze aan wil trekken.

De eerste is klaar, bijna, de zoom moet nog als ze weer thuis is, en misschien nog een of twee zakken, in roze of in de streepjes stof. Ook voor mama zijn er soms te veel keuzes…

Het idee heb ik opgedaan op Pinterest, bij Vivat Veritas. Natuurlijk heb ik wel wat aanpassingen gemaakt vanwege de stofkeuze van Alma…

En er liggen nog twee jurkjes te wachten en drie rokjes, ik heb te veel stof, dus er is te veel te kiezen.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in alma is alma, experiment, handwerken. Bookmark de permalink .

6 reacties op mama made

  1. Chaja zegt:

    wat kun jij toch veel. ik heb gelukkig een naaister die aan kantoor komt om mijn geknapte knopen weer aan te naaien.

    • thuisschool zegt:

      Oh, maar ik doe het ook alleen maar omdat ik er zin in heb. Knopen aanzetten doe ik ook liever niet…

  2. Anneke zegt:

    Jeetje Josh, wat doe en kun jij niet?

  3. Kelly zegt:

    Very fun! Did you use a pattern, or make your own?

Geef een reactie

