allemaal kleine knutsels

Ik heb mezelf weer eens uit het dal geknutseld. Er was een dochter jarig, we hebben een elfje in huis! Er was Sinterklaas. Er was een zieke grote zoon die met al zijn wasgoed een kleine week thuis kwam wonen. Dus ik moest wel. Kijk maar!

20121208-183656.jpg
omdat het zo lekker ruikt, heb ik weer eens zeep gemaakt, met rozemarijn, sinaasappel, kaneel en kruidnagel. Lekker winterig.
20121208-183736.jpgomdat het koud wordt, ben ik aan beenwarmers begonnen. Maar het is te priegelig, ik ga niet verder.
20121208-183752.jpgomdat Alma zo groeit, had ze nieuwe pantoffels nodig. Lekker roze, van drie lagen vilt over elkaar…
20121208-183801.jpgomdat ze echt niet meer klein is, wilde ze nieuwe gordijnen. Sinterklaas maakte ze. Rood met goud!
20121208-183809.jpgomdat het Sinterklaasavond werd, maakte we borstplaat (chocola en viooltjes), pepernoten en aten we taaitaai. Het was allemaal lekker.
20121208-183817.jpg
omdat ik er al heel lang zin in had, heb ik zelf lippenbalsem, bodylotionbar en deodorant gemaakt. Samen met Alma natuurlijk. Allemaal puur natuur en beschermend voor mijn, door de medicijnen, dunne en tere huid.
20121208-183824.jpg
omdat er zoveel gewassen moest worden, heb ik maar eens zelf wasmiddel gemaakt. Goedkoop en schoon dat het werd!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in breien, experiment, handwerken, knutselen, koken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

