doen

Alma heeft haar eerste taartopdracht binnen. Voor een verjardagsfeest van één van mijn vriendinnen. Ze heeft ook zo goed geoefend, we hebben de laatste tijd bijna altijd taart in huis.
Deze taart maakte ze voor onze trouwdag, niet alleen mooi, maar ook erg lekker:

20130311-075728.jpg
Ze maakt inmiddels ook eigen recepten, deze taart was van binnen heel lekker, met chocolade en amandelmeel. Binnenkort gaan we een website maken voor haar taarten, ze wil graag elke dag bakken.

Ik ben lekker als een levend Pinterestboard aan het werk. Door de ‘pay it forward creativity’ actie op facebook heb ik ook genoeg ‘opdrachten’. Dé manier voor mij om niet alleen te kijken, klikken en dromen, maar om daadwerkelijk dingen te maken.

Inmiddels is het geborduurde lapje omgezet in een tasje en op de post.

20130311-080556.jpg
En ben ik, na wat gemopper van Sytze over dat alle dingen ons huis verlaten en hij ook wel eens iets van mij wil hebben, begonnen om van de NRCLuxe een bakje te weven, voor hem.

20130311-080846.jpg
Een nieuwe techniek! Dat is pas iets leuks. Mijn hoofd tolt van de nieuwe mogelijkheden en de dingen die ik er mee kan maken. Zoiets lijkt me wel leuk…

20130311-081437.jpg
Er liggen ook nog wilgetakken in de tuin…

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in haken, handwerken, knutselen, koken. Bookmark de permalink .

3 reacties op doen

  1. Chaja zegt:

    Elke dag taart…. krijgt Marie-Antoinette toch nog gelijk 😉

  2. kellyhogaboom zegt:

    I love your posts about the creative things you are doing in the home. I like the basket-making technique, too!

Geef een reactie

