week 2

20140110-113539.jpg

20140110-113650.jpg

20140110-113658.jpg

20140110-113707.jpg

20140110-113713.jpg

20140110-113718.jpg

20140110-113723.jpg
De tekeningen van de week.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in tekenen. Bookmark de permalink .

12 reacties op week 2

  1. Henny zegt:

    Leuk! Ik vind ze allemaal op een hun eigen manier mooi, Josh. En van de blije poes word ik ook blij! En de blauwe vogeltjes zou ik zo op een tegeltje boven het fornuis willen, een soort moderne Delfts blauw.

    Warme groetjes, Henny

  2. Ragna zegt:

    Hey die komt me bekend voor!

    Mooi zeg, leuk om te zien! En heel *%&$$ dat je niet kunt breien!

  3. Joey zegt:

    mooie tekeningen! Fijn dat je ze deelt! Ik zie al dingen waarvan ik denk…. oh, dat wil ik ook proberen! Dus doe gezellig verder, en laat ons maar meegenieten.
    groetjes vanuit België

  4. Liene zegt:

    Heel erg mooi! Mijn favorieten zijn de visjes en het rode rondjes patroon. Ik hou van patronen zoals deze! Fijn weekend!

  5. mooi Josh!!!! ben jij ook tevreden?

    • Josh Moll zegt:

      Bedankt! Ja, ik ben blij om ze te maken. Zit nu elke dag samen met Alma te tekenen, zij aan haar getijdenboek en ik aan de tekening van de dag. Het voelt heel vrij om vanalles uit te proberen.

  6. Debby zegt:

    Mooie tekeningen, zijn ook heel leuk als kaarten te maken. Mooie kleuren ook!

    Fijn weekend!
    Groetjes Debby

  7. Karoeza zegt:

    Wat veel moois zag je deze week!

Geef een reactie

