gewoon maar sarcoïdose…

Gelukkig, geen necrose in de botten. Foutje in de röntgenfoto interpretatie, en een maand vette stress voor ons. Het is gewoon de sarcoïdose die alle zachte delen van mijn pols heeft aangetast. Ontstoken kapsel, ontstoken pezen. Overal zwelling en de pijn is logisch verklaard. Zometeen ga ik weer terug naar het ziekenhuis en krijg ik een nachtbrace aangemeten, zodat ik ’s nachts helemaal niet kan bewegen met die pols/arm/vingers. Hopelijk gaat het dan langzamerhand over. En de ene arts gaat overleggen met de andere arts over hoeveel ontstekingsremmers er nog bij kunnen of dat ik al helemaal afgevuld ben.
Goed nieuws met een zwart randje, zo voelt het. En laat nou voor één keer alstjeblieft de simpele oplossing eens genoeg zijn! Want daar ben ik wel aan toe.

PS net overleg gehad met de internist. Toch maar een extra prednisonspuit in de pols en een verdubbeling van de methotrexaat. Bah, bah, bah!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op gewoon maar sarcoïdose…

  1. Chaja zegt:

    Pfieuw Grrrrrr Pfoe ?!!??

  2. kungslilja zegt:

    Gatsie! 😦 Veel sterkte gewenst.

  3. Karoeza zegt:

    heee gets! Hoop dat t een beetje werkt al die [nuttige] zooi in je lijf?
    Ziek zijn sucks….

Geef een reactie

