week 4

Deze week heb ik nog geen van de tekeningen opgestuurd naar vrienden, ik heb namelijk getekend voor de mensen die op mijn verjaardag komen. Dan kan ik de tekeningen morgen zelf geven, ook leuk. Tijdens deze week met heleboel ziekenhuisbezoek, mijn rechterarm in een brace en extra medicijnen ben ik zo blij geweest met het tekenen. Elke dag iets maken is goed voor mijn optimisme, en mijn idee dat ik tenminste nog iets in de hand kan houden.

20140123-152125.jpg

20140123-152133.jpg

20140123-152142.jpg

20140123-152152.jpg

20140123-152204.jpg

20140123-152211.jpg

20140124-135939.jpg

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in tekenen, vrienden. Bookmark de permalink .

10 reacties op week 4

  1. thuisonderwijzerjoey zegt:

    het meisje en de vogels plus de schaal met paprika’s (klopt??) zijn de mooiste deze week. bedankt weer voor het delen!
    En veel sterkte met alle ziekte-bekommernissen!
    Mooi te lezen dat je de positieve kant erin houd! en fijn dat het tekenen zoveel vreugde geeft.

  2. Lori zegt:

    beautiful work! 🙂

  3. Henny zegt:

    Ik word helemaal rustig van het stil leven met flessen en dozen. Bijzonder hoe een tekening je kan raken. Fijne verjaardag, morgen.

  4. Liene zegt:

    Wauw, ik vind ze allemaal mooi! Ik vind de afwisseling daarin ook mooi! Mooie serie. Ik vind het ook fijn om elke dag iets te maken, tekenen of iets anders, geeft echt heel veel energie vind ik 😉 Fijn weekend!

  5. Debby zegt:

    Fijne verjaardag.
    En sterkte met je hand, fijn dat het tekenen je een goed gevoel geeft!
    Het zijn weer mooie tekeningen die met het meisje en de vogels heel apart.
    Er komt een mooie verzameling zo te zien.

    Fijn weekend!

  6. chaja zegt:

    Ze zijn weer prachtig! Vooral de paprika’s zijn om zo rauw in te bijten! Heel gezellige avond toegewenst’@-}–

  7. judith mertens zegt:

    Proficiat Josh!, grappig, ook ik vierde dit weekend mijn verjaardag!

Geef een reactie

