Week 7

Een week die razendsnel tussen mijn vingers doorglipte. En één dag niet getekend, want toen waren we van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat op familiepad. Ook zit er een sjoemeltekening bij, want die is eigenlijk voor mijn Rijksmuseummutsproject (dat verder nog onder embargo is…).
Maar hier zijn ze:

20140214-163735.jpg

20140214-163742.jpg

20140214-163749.jpg

20140214-163755.jpg

20140214-163801.jpg

20140214-163808.jpgHet thema is geloof ik lezen en katten 🙂

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in breien, tekenen. Bookmark de permalink .

7 reacties op Week 7

  1. thuisonderwijzerjoey zegt:

    ze zijn weer mooi!!!!
    Die twee meisjes in de boom zijn leuk! Zo wil ik ook wel zitten lezen. 🙂
    Alhoewel, ik hou boeken eigenlijk vooral buiten huis, want als ik er aan begin, moet alles wijken 🙂

    Die poes alleen, is dat gewoon waterverf?
    Alleen met het mutsproject kan ik niet veel 🙂
    groetjes en fijn weekend

    • Josh Moll zegt:

      Bedankt! Ik heb zo’n zin in de zomer en voorlezen doen Alma en ik graag buiten…
      De poes is aquarelverf, die heeft veel meer kleur dan gewone waterverf.

  2. Karoeza zegt:

    Het is toch maar weer gelukt om te tekenen….. heerlijk toch!?
    Fijn weekend.

  3. Debby zegt:

    Ze zijn stuk voor stuk weer mooi!! Ik zou wel willen ruilen met al die poezenbeesten samen in bed, heerlijk knus. Maar zo in de boom zitten lijkt mij ook wel wat, nooit gedaan met een boek.

    Fijn weekend!

  4. Henny zegt:

    Ik ben benieuwd naar het resultaat van het breipatroon!

  5. Chaja zegt:

    Je laatste tekening slingert me weer terug in de tijd. Bij mijn opa en oma in de grote leunstoel met mijn benen over de leuning (maar een kat hadden ze niet), je verliezen in een boek (Tom Poes of de serie “Merijntje Gijzen”) in afwachting van het avondeten. GEZELLIG!!!

Geef een reactie

