week 8

Een moeilijke week. Ik heb inmiddels bijna drie keer zoveel methotrexaat als hiervoor en op dinsdag ben ik daardoor helemaal leeg en valt alles me zwaar. Op dinsdag heb ik niet getekend, het kostte me te veel moeite om me staande te houden. Ook het breicafé op dinsdag lukt niet meer. Misschien moet ik de chemodag verzetten, maar het komt natuurlijk nooit uit. Ik heb elke dag een stevige huilbui, het lucht wel op om me niet groot te hoeven houden. Ziekenhuisgedoe ook weer, veel pijn, bloedprikken en de KNO arts. Het wordt geen operatie, maar er was wel slecht nieuws, de tinnitus kan niet meer verdwijnen. Er komt nog een audiologisch onderzoek, mogelijk krijg ik er minder last van met een gehoorapparaat.

20140220-164205.jpg20140220-164211.jpg20140220-164219.jpg20140220-164225.jpg20140220-164234.jpg20140221-163927.jpg

Veel landschappen deze keer. Ik heb zin in buiten zijn.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, tekenen, ziek. Bookmark de permalink .

8 reacties op week 8

  1. Lori zegt:

    hoping you feel better ❤

  2. baasbraal zegt:

    Je tekeningen zijn in ieder geval SCHITTEREND! Wou dat ik iets voor je kon doen…… Sterkte meid!

  3. kungslilja zegt:

    Prachtige kleuren in de landschappen. Sterkte met alles!

  4. Henny zegt:

    Sterkte, Josh.

  5. Chaja zegt:

    Je tekeningen zitten altijd vol leven en dat zegt weer heel veel over jou. Morgen is het weer dinsdag, maar overmorgen is het ook weer woensdag. Sterkte morgen!

  6. thuisonderwijzerjoey zegt:

    de tekeningen zijn weer mooi, weer heel anders. Ik vind het altijd leuk om de verschillende stijlen te zien voorbij komen! 🙂 Het medische is natuurlijk niet leuk! veel sterkte!.

  7. Heftig allemaal. Ik zit ver weg, maar kan ik iets voor je doen? Ik vind je tekeningen prachtig. Liefs

Geef een reactie

