week 9

Lastige week voor mij. Leuke dingen zijn het vest dat ik heb ontworpen voor de wol van Loret Karman, die ik voor mijn verjaardag heb gekregen.

20140228-165034.jpg
Lastige dingen zijn dat mijn hand opnieuw en nog veel erger ontstoken is van binnen. Ziekenhuis gedoe, er moeten nu biopten genomen worden, want het zou niet moeten kunnen met al die medicijnen die ik heb dat er zo’n hevige ontsteking is, maar het wordt hier carnaval, er zijn wachtlijsten, de communicatie tussen de afdelingen loopt niet even soepel, kortom toestanden. Als ik opnieuw veel prednison krijg gaat het wel weg, maar ik wil eigenlijk geen prednison en ook de artsen willen liever niet, in ieder geval niet totdat er van binnen is gekeken. Ook mijn knie is ontstoken, dus ik kan bijna niet lopen. En ik kan mijn favoriete afleiding niet doen: breien! Het tekenen is ook lastig, met links ben ik minder precies. Maar met de kwast lukt het wel. Op dinsdag heb ik weer overgeslagen, te moe om pap te zeggen…

20140228-165550.jpg20140228-165557.jpg20140228-165607.jpg20140228-165612.jpg20140228-165619.jpg20140228-165629.jpg
In de thuisschool wordt veel gelezen, geleerd om Engels correct te spellen en met wiskunde geworsteld. We hebben een blok wiskundige strategie geprobeerd aan de online universiteit, EdX deze keer, maar ondanks dat ze de puzzels leuk vond om te maken, zijn we er toch weer mee gestopt. Het lijkt ons zinvoller om het boek met logische puzzels door te gaan werken dan naar saaie en trage video’s te kijken voordat ze aan de puzzels mag beginnen. En er wordt veel gebakken, maar daar ga ik later nog een apart blog aan wijden.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, tekenen, thuisonderwijs, ziek. Bookmark de permalink .

6 reacties op week 9

  1. Henny zegt:

    Hee, wat leuk dat jullie ook logische puzzels doen. Wij gebruiken Mathematical Activities van Bolt. Vervelend dat het met je gezondheid niet goed gaat. Sterkte.

  2. Karoeza zegt:

    Das niet zo mooi van die ontstekingen… heel veel beterschap!
    Ik vind het knap dat je thuis onderwijs kan geven nu je zo ziek bent.

  3. Debby zegt:

    Oei dat is niet goed. Vooral niet met veel medicijnen en nog niet over. Wel fijn dat er nu naar een oorzaak gekeken wordt in plaats van symptomen te bestrijden. Wel flink balen dat het met ziekenhuis niet zo soepel loopt allemaal.
    Heel veel sterkte!

    Als dit gemaakt is met je andere hand waar je normaal niet mee tekent of schildert dat is echt super knap. Moet zeggen dat ik je kunstwerken altijd wel mooi vind nu ook deze weer.

    Fijn weekend met zo min mogelijk pijn gewenst!

Geef een reactie

