week 18

Op en neer, op en neer. Een redelijk goede week, met gezellig bezoek uit Israël, Koningsdag en de vrijmarkt waar Alma spulletjes verkocht samen met haar vriendin, een paar dagen kamp van Peers2Play voor Alma en Sytze en ik even samen, voorbereidingen voor de verjaardag van grote zoon, allerlei zaden die uitkomen in onze moestuinbakken en net toch wel een kleine operatie aan mijn wijsvinger van de rechterhand (biopt). Afwachten maar weer en even niet breien…

De tekeningen, ik blijf bij de aquarelverf, daar is nog genoeg om te ontdekken. Omdat de klaprozen dit jaar al waanzinnig vroeg bloeien, kan ik ze nu al natekenen. Ik houd heel erg van klaprozen!

20140502-115711.jpg

20140502-115721.jpg

20140502-115739.jpg

20140502-115745.jpg

20140502-115752.jpg

20140502-115757.jpg

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, tekenen, ziek. Bookmark de permalink .

4 reacties op week 18

  1. Lori zegt:

    beautiful xoxo

    did alma sell baked goods??

  2. Liene zegt:

    Sterkte met je rechterhand!

  3. DeHeldin zegt:

    Prachtig! Klaprozen waren mijn moeder haar lievelingsbloemen. Ze lijken op mij, zei ze altijd. Omdat ze op onverwachte plaatsen groeien, zelfs tussen het beton door, en uit elkaar vallen als je ze lastigvalt. Bless her ❤

Geef een reactie

