bedankt

Lieve allemaal, wat helpen jullie me door mee te leven, door een mailtje te sturen, door te reageren, hier op mijn blog, of op facebook, of op twitter. Door IRL op te bellen, langs te komen of eten te brengen. Dat is echt heel erg lief en fijn.
Ik heb de scan overleefd, vond het deze keer wel een extra heftige ervaring, maar gewoon mijn ogen dichthouden, blijven uitademen, een glimlach om de mond forceren (brengt het stressniveau omlaag, ook al fake je de glimlach) en de liedjes op de radio te tellen (tijdgevoel bij houden, ongeveer 12-15 liedjes lang duurt de scan, gelul tussendoor telt voor een half liedje), zorgde ervoor dat ik er weer uit mocht. Ik was daarna wel kapot moe. Kennelijk genoeg adrenaline gemaakt voor een marathon.
Ik krijg pas eind van de week uitslag van het hele circus.
En om te eindigen met een vrolijke noot: sinds dit weekeind ben ik weer een beetje aan het handwerken. Slow, met heel veel pauzes, maar steekje voor steekje maak ik een lange rok.

IMG_1727-0.JPG
Mediteren met mijn handen, goed voor me.

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in handwerken, sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

