voordeel

Naast het feit dat ik ervan aan een Marsupilani moet denken heeft mijn beademingsapparaat nog een groot voordeel. Ik kan helemaal onder de dekens liggen terwijl ik slaap. Daar is het donker en veilig en sinds ik mijn luchtslang heb, word ik er niet meer benauwd.

IMG_1747.JPG
Elk nadeel heeft vaak wel een voordeel ­čÖé

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in beademing, CPAP, sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

3 reacties op voordeel

  1. baasbraal zegt:

    Het is weer even confronterend, maar het lijkt me echt HEERLIJKom weer lucht te hebben zeg! Je zal zien dat je er zo aan gewend bent!

  2. chaja zegt:

    Hoeba, hoeba hop, hop, hop!

  3. Leah Witmond zegt:

    Zo is het Josh. Cruijff had daar mooi gelijk in: “Ieder nadeel heb zijn voordeel.”
    Maar wat heerlijk dat je nu kunt slapen zonder het benauwd te hebben.

Geef een reactie

