Breien, de manische variant

Omdat alle therapeuten en artsen die ik in de laatste weken heb gezien het fantastisch voor mijn hand vinden dat ik brei, ben ik nu een beetje in de overdrive gegaan. Warpspeed breien, zal ik maar zeggen.
Net een Bulle voor Alma afgemaakt, in een soort spannend groen. Ze paste nog net de grootste maat, als ik een beetje foezelde, maar het is nu eenmaal haar favoriete model.

IMG_1762.JPG
Gelijk een nieuwe op de pennen voor de kleine heldinnen, eentje in oker en daarna eentje in vergeet-me-niet blauw.

IMG_1769.JPG
En voor de hele geconcentreerde momenten een sjaal voor Sytze, naar eigen ontwerp. Met 16 kleuren:

IMG_1764.JPG
In vierkanten en rechthoeken:

IMG_1770.JPG
En dubbelzijdig gebreid, met pennen 2,5 mm…

IMG_1771.JPG

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in breien, revalidatie, vrienden. Bookmark de permalink .

Een reactie op Breien, de manische variant

  1. baasbraal zegt:

    Je bent een echte kunstenaar hoor! Prachtig die kleuren van die sjaal.

Geef een reactie

