very inspiring blogger award

Tot mijn verrassing werd ik, met dit thuisschoolblog, genomineerd door tobeliam. Bedankt! Ik voel me vereerd 🙂

The rules of this award are simple:

1. Thank the person who nominated you and add a link to their blog.
Display the award on your post.

2. List the award rules so your nominees will know what to do.

3. State 7 random things about yourself.

4. Nominate other bloggers for the award.

5. Contact your nominees to let them know you have nominated them. Provide a link to your post.

6. Proudly display the award logo (or buttons) on your blog, whether on your side bar, ABOUT page, or a special page for awards.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/c0f/6384130/files/2015/01/img_1855.jpg

Verder blog ik altijd in het Nederlands, dus ga ik nu weer in het Nederlands verder met de zeven willekeurige dingen die ik over mezelf te vertellen heb.

1. Ik ben het jongste kind van zes kinderen.
2. Ik kon eerder ‘kanzelf’ zeggen dan mama of papa.
3. Ik heb met veel plezier in gekraakte huizen gewoond waar stromend water nog aangelegd moest worden en verwarming een ongelooflijke luxe was.
4. Vroeger droeg ik een pasgeboren kalf zonder moeite over mijn schouders.
5. Ooit maakte ik de lekkerste edammer kaas van de wereld.
6. Pas toen ik moeder was geworden, vond ik het eng om op de nokbalk van een dak te zitten.
7. Toen ik 21 was, trouwde ik bijna met een man omdat hij zulke mooie boeken had (over het zelf bouwen van huizen).

Ik nomineer:

Ragna: http://ragnaja.wordpress.com
De Heldin: http://www.deheldin.nl
Pascale: http://vanallemarktenthuis.com
Kelly: http://kelly.hogaboom.org

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in algemeen, vrienden en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

