stapelen (out of office)

Het stapelt bij mij even te veel op. Griep (ofzoiets) bovenop de bijwerkingen van de antibiotica, bovenop de normale troep die ik slik, ik ben niet meer uit bed te slaan. De thuisschool is op noodrantsoen, ik sla kaartjes voor de TEFAF af en ik wacht op betere tijden. Tot dan!

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

6 reacties op stapelen (out of office)

  1. Hans Kloos zegt:

    Ach arme, hopelijk wordt de stapel snel weer wat kleiner. ❤

  2. Liam zegt:

    Niet leuk. 😦

  3. baasbraal zegt:

    Hè bah!!! Griep, medicijnen en niet te vergeten VOORJAARSMOEHEID!!!Laat de moed niet zakken, wij juichen je vanaf de zijlijn aan, HEJA!,HEJA!

  4. thuisonderwijzerjoey zegt:

    veel sterkte vanuit België toegewenst!

  5. kungslilja zegt:

    Ook sterkte en beterschap vanuit Zweden!

  6. Ragna zegt:

    sterkte lieve dame!

Geef een reactie

