volhouden

Weinig nieuws, behalve dat ik druk bezig ben met volhouden. Naast thuisschool, breien en ziekhuisbezoek is er niet veel meer over. De thuisschool loopt nog een ruime maand, de kuur moet nog een kleine maand en daarna hoop ik weer wat op te knappen. De conditie is weer terug tot 300 passen, dus er is nog ruimte voor verbetering. 

Maar breien doe ik als de beste ­čÖé Deze kantshawl wordt voor mijn vriendin met groene ogen die bijna jarig is. Ik krijg hem vast niet op tijd af, maar wel bijna. 

 

Over Josh Moll

Josh Moll, blogger over breien, thuissschool, sarcoïdose en hoogbegaafdheid
Dit bericht werd geplaatst in breien, sarcoïdose, ziek. Bookmark de permalink .

4 reacties op volhouden

  1. Chaja zegt:

    fijn om weer van je te lezen! Je werd node gemist….

  2. kungslilja zegt:

    Fijn om een berichtje van je te lezen! Ik denk regelmatig aan je en hoop dat je binnenkort weer op gaat knappen.

  3. Sterkte! Knap dat je zo volhoud

Geef een reactie

